Nowe mieszkania na sprzedaż – Tarnowskie Góry

Mieszkanie na sprzedaż Razem z przyjaciółką pojechałem na Kretę. Siedzieliśmy na plaży,…
1 vote, 4.00 avg. rating (79% score)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMieszkanie na sprzedaż
Razem z przyjaciółką pojechałem na Kretę. Siedzieliśmy na plaży, opalaliśmy się i rozmawialiśmy o polityce. W pewnym momencie podszedł do nas młody Grek, na oko około dwudziestoletni. Zapytał w języku angielskim moją koleżankę czy wyszłaby z nim na drinka wieczorem. Był bardzo przystojny i miał ładny uśmiech, więc się zgodziła. Z niewinnego wyjścia zrodził się płomienny romans, który trwał do końca wyjazdu. W ostatni dzień poprosił ją, żeby została na Krecie razem z nim. Omal nie padłem ze zdziwienia, gdy bez wahania w głosie wyraziła swoją zgodę. Zapytałem ją co zrobi z trzema nowymi lokalami, które wybudowała z myślą o ich zbyciu z zyskiem. Uśmiechnęła się i odpowiedziała, że nowe mieszkania na sprzedaż wystawi, a za zarobione pieniądze kupi chatkę z drewna oliwnego na Krecie. Z niewiadomych przyczyn spodobał mi się jej entuzjazm i wyraziłem aprobatę dla tego planu. Razem z młodym Grekiem odwiozła mnie na lotnisko, gdzie czekał już na mnie powrotny samolot do kraju. Pożegnałem się i ruszyłem w podróż.

Pozostałe wpisy z tej kategorii tematycznej o architekturze:

Related Post

Slowa kluczowe: Fotoprzekaźnik przeciwsobny Sick, Szybkoschnąca Lakierobejca do wnętrz zastosowanie, tanie taxi legnica, biceps 34cm, szycie firan kędzierzyn, plisy Oświęcim, kinesiotaping bielsko biała, Minikoparka Gorlice, endoskop laryngologiczny sinutronic, lpk110, glutamina katowice
Fotoprzekaźnik przeciwsobny Sick, wypożyczalnia igłofiltrów elastycznych, taśmy transportujące Primacon, Umywalka Simas Flow 115x50cm FL03, Amplituner AV Yamaha RX-A750, Umywalka Simas Evolution 90x50cm EVO12, depilacja laserowa n25, Dębki kalendarz imprez 2016, tanie taxi ketrzyn, Umywalka narożna Simas Arcade